Wintercompetitie

De winterrecreatiecompetitie wordt gespeeld van eind oktober tot begin maart. Gespeeld wordt in 2 rondes van 8 weken: 8 weken voor de kerstvakantie en 8 weken na de kerstvakantie.

Om mee te kunnen doen moet je je inschrijven. In de nieuwsbrief wordt gemeld wanneer inschrijven weer mogelijk is. Je kunt je opgeven voor de dinsdagavond of donderdagavond. De organisatie maakt een indeling. Je speelt één wedstrijd van een uur. Gespeeld wordt in 2 rondes.

Tijden

• Dinsdag 19:30 uur en 20:30 uur
  • Donderdag 20:30 uur en 21:30 uur

Een mooie aanvulling van sportief bezig zijn met elkaar voor de stille wintertijd.

Heb je een vraag, stuur ons dan gerust een mailtje via [email protected]

WINTERCOMPETITIE VOOR DE DINSDAGAVOND

De Wintercompetitie gaat weer beginnen. Het aantal deelnemers is beperkt, afhankelijk van het aantal beschikbare banen. Dus 24 deelnemers voor 3 banen. Om teleurstellingen te voorkomen bestaat de mogelijkheid om met z’n tweeën in te schrijven voor één plaats op de deelnemerslijst. Dan speel je om de week.

• Er wordt gespeeld om 19.30 uur door de ene helft en om 20.30 uur door de andere helft
  • Heb je een legitieme reden (b.v. werktijden) om op een van die tijden niet te kunnen, laat het ons dan meteen weten, zodat we een en ander nog kunnen aanpassen.
  • Als je een avond niet kunt, zorg dan zelf voor een invaller. Zie de reservelijst.
  • Je krijgt elke avond een andere partner toegewezen.
  • We spelen om de week double en mix.
  • We tellen het hele uur gewoon door, dus niet bij 6 opnieuw beginnen. De uitslag even melden bij de wedstrijdleiding.
  • Als door weersomstandigheden er niet gespeeld kan worden, krijg je dat vóór 19.30 uur gemaild. Dus even je mail checken!
  • De lijst met inschrijvers, de reservelijst en het wedstrijdprogramma ontvangen jullie vóór de eerste wedstrijd.

Kees en Hanna, m.a.w. de Wedstrijdcommissie.

WINTERCOMPETITIE 2021 reglementen.doc WINTERCOMPETITIE inschrijven.doc