Personal information

KNLTB lidmaatschap

Wat leuk dat je lid wilt worden van LTC Beem-Star! Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.

1/2 Algemeen
2/2 Lidmaatschap Hier kunt u kiezen welk lidmaatschap u wilt.

Pasfoto
Het dient een recente pasfoto te zijn waar je duidelijk herkenbaar opstaat.

Automatische incasso
Door het veld Automatische incasso toestaan aan te vinken machtigt u LTC Beem-Star om doorlopende incasso-opdrachten naar uw bank te sturen om een bedrag van het opgegeven IBAN-nummer af te schrijven wegende jaarlijkse contributie of andere verenigingsbijdragen.
Indien het lid jonger is dan 18, verklaart de ouder/verzorger akkoord te zijn met bovenstaande machtiging.

Je krijgt bericht van de ledenadministratie ([email protected]) over je aanmelding en hoe en wanneer je het KNLTB-pasje ontvangt.

Meer informatie over het lidmaatschap vind je op de https://www.ltcbeemstar.nl/lidmaatschap.