Beemster Polder Toernooi 19-25 juni 2023

Van harte welkom op de website van het Beemster Polder Toernooi van LTC Beem-Star in Middenbeemster.

Op deze site is allerlei informatie over ons toernooi te vinden en ook kunt u de fotoboeken van de voorgaande edities bekijken. Zo proeft u iets van de sfeer van ons gezellige toernooi. Tennist u niet zelf ? Geeft niet, het BPT is ook het bekijken waard, er zijn in de diverse categorieën vaak mooie partijen te bewonderen!

Veel vrijwilligers zijn voor en tijdens het toernooi bezig om het u als deelnemer of toeschouwer naar de zin te maken. Zij zorgen voor de banen, de aankleding van het park en de bezetting van de kantine!

Wij zijn blij met het feit dat onze sponsors ook dit jaar weer het tennistoernooi blijven ondersteunen. Wi ontvangenj van vele lokale ondernemers een bijdrage aan ons toernooi. In de huidige economische tijden is sponsoring geen vanzelfsprekendheid en het is goed om te weten dat met name bedrijven uit de regio graag hun naam willen blijven verbinden aan ons tennistoernooi.

BPT | Wedstrijden & Deelnemers | van de wedstrijdlijder | voorzitterwoord | Fotoboek BPT

Vragen?

Telefoon