Onderhoudscommissie

De commissie onderhoud zorgt ervoor dat het park en de gebouwen van Beem-Star net zo in conditie blijven als haar leden.

De leden van de commissie zijn:

• Jim Enthoven
  • Hans Roet

Waar houdt de commissie zich zoal mee bezig?

Kantine en verlichting: controle op lampen, sloten, schilderwerk, vloeren en staat van onderhoud, melden van investeringen.
Beplanting/tegelwerk: controle plantenbakken en planten welke niet tot de verantwoordelijkheid behoren van de gemeente, tegelwerk. Verrichten van onderhoudswerk, doen van voorstellen voor vervangingen/veranderingen/investeringen.

Onderhoud van de banen en het complex in de breedste zin. Rapporteren van gebreken, uitvoeren van reparaties, doen van voorstellen ter vernieuwing/vervanging/investeringen, contact onderhouden met Edelgras i.v.m. groot onderhoud, onkruidbestrijding.

Aandachtsgebied banen en hekwerk. Ophangen/verwijderen winddoeken, controle hekwerk, voorstellen doen voor vervanging, vernieuwing, investeringen, maken van begroting/jaarverslag/onderhoudsplanning. Onderhouden van contacten met bestuur en leveranciers.

Heb je een vraag, stuur dan gerust een mailtje naar [email protected]