Lidmaatschap

Heb je belangstelling om lid te worden van LTC Beem-Star, de tennisvereniging van de Beemster? Of zoek je een tennisclub voor je kind? Je bent van harte welkom op onze gezellige club.

We geven je hier wat algemene informatie, maar zijn natuurlijk ook bereid je vragen te beantwoorden. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze ledenadministratie via [email protected]  Als je graag telefonisch contact wilt, mail dan even naar dit mailadres met een terugbelverzoek, dan neemt de ledenadministratie snel contact met je op. De ledenadministratie van LTC Beem-Star is in de vakkundige handen van:

Jolanda Lammes

Kosten en wat je ervoor terugkrijgt

Senioren

Het lidmaatschap voor een volwassene kost € 130,- voor een kalenderjaar, inclusief bondslidmaatschap van de KNLTB.

We hebben “all weather” banen en je kunt voor dit bedrag zomer en winter zo vaak als je wilt terecht op ons park. Ook kan je gratis deelnemen aan de meeste activiteiten die door de vereniging georganiseerd worden: een recreatieve onderlinge wintercompetitie, KNLTB competitie in voorjaar en najaar, de clubkampioenschappen en eventuele andere activiteiten voor leden. We houden je via onze nieuwsbrief op de hoogte van alle activiteiten. En binnenkort ook via je telefoon met de KNLTB ClubApp.

Bij aanmelding na 1 juli betaal je contributie voor een half jaar, na 1 oktober voor 1 kwartaal. De contributie wordt automatisch afgeschreven. Voor betaling via acceptgiro betaal je 10 euro extra.
Van volwassen leden wordt verwacht dat ze zich tweemaal per jaar inzetten voor de vereniging, door kantinediensten te draaien, of in de sopploeg van de kantine of in de onderhoudsploeg van het terrein.

Jeugd

Lidmaatschap voor de jeugd (6 t/m 17 jaar) kost € 50,- per kalenderjaar, inclusief lidmaatschap van de tennisbond (de KNLTB). Ook de jeugd kan zomer en winter terecht op ons park, elke dag tot 18.00 uur. Daarna hebben de volwassenen voorrang. Ook voor de jeugd zijn er gratis leuke activiteiten (zie de activiteitenkalender) en de mogelijkheid om mee te doen aan de clubkampioenschappen en de KNLTB competitie. Zie voor meer details de jeugdpagina.

Lidmaatschap voor de hele kleintjes t/m 5 jaar is gratis.

Ouders van jeugdleden worden van harte uitgenodigd ook een bijdrage aan de vereniging te leveren; een jeugdcommissie is onmisbaar en bestaat uit ouders. Ook een keer hand- en spandiensten zijn van harte welkom.

Formulieren

Lessen

Lessen zijn niet inbegrepen bij de contributie. Meer informatie over vind je op de pagina Tennisles.

Hoe ga je je thuis voelen?

Tennis doe je met iemand samen en het is leuk als je wat mensen leert kennen waar je een balletje mee kunt slaan. We organiseren een aantal laagdrempelige activiteiten waar je gemakkelijk andere clubleden kunt leren kennen, zoals de racketavond en de wintercompetitie. En ook voor toernooien of competitie (tegen andere clubs) hoef je niet eerst de sterren van de hemel te kunnen slaan: Tennissers worden door de KNLTB ingedeeld naar speelsterkte, van 9 (beginner) tot de absolute top (1). Als je wedstrijdjes speelt speel je tegen mensen van je eigen niveau. Informatie over activiteiten voor senioren vind je in het hoofdmenu onder Activiteiten. Activiteiten voor de jeugd vind je op de jeugdpagina.

Opzeggen

Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot en met 31 december. Als je (onverhoopt) je lidmaatschap wilt opzeggen, dan moet dat uiterlijk 1 december gebeuren om het lidmaatschap niet te laten doorlopen in het volgende kalenderjaar. In maart worden de KNLTB-passen uitgereikt voor dat kalenderjaar, maar dat is dus niet het tijdstip dat je nog kunt opzeggen.

Opzeggen kan per mail aan [email protected] Liefst met opgaaf van redenen, daar kunnen we in sommige gevallen van leren. Je ontvangt een bevestiging van ontvangst.

machtiging-sepa.pdf

Vragen?