ICT-commissie

De ICT-commissie houdt zich met veel verschillende dingen bezig. Bij de I kun je denken aan het beheren van de website en het versturen van e-mails. Bij de T kun je denken aan het ondersteunen van de ledenadministratie en de penningmeester bij het gebruik van de applicaties. Maar ook aan de WIFI in de kantine en de PIN-automaat. We zijn eigenlijk net een klein bedrijf, waar alles aanwezig is wat je ook bij een groot bedrijf ziet. Heel divers dus.

Aangezien ICT heel breed is, zijn er altijd leuke dingen te doen. We kunnen dan ook altijd wel hulp gebruiken. Dat betekent niet dat je avonden moet vergaderen. Daar houden we bij de ICT-commissie niet van. Wij steken gewoon de handen uit de mouwen. De ICT-commissie is een plek waar je op een leuke manier wat ervaring op kunt doen in het ICT-veld.

Heb je een vraag, stuur ons dan gerust een mailtje naar [email protected]