Wedstrijdcommissie

Tot de belangrijkste taken van de wedstrijdcommissie behoren de organisatie van de voor- en najaarscompetitie en de clubkampioenschappen voor senioren.

De voor- en najaarscompetitie

De voorjaarscompetitiewedstrijden worden gedurende de maanden april, mei en een deel van juni gespeeld. In het najaar wordt competitie gespeeld in september en oktober. Een tiental Beem-Star teams komt dan uit in de verschillende competities die op de donderdagen, vrijdagen en in het weekend afgewerkt worden. Voor de wedstrijdcommissie begint de competitie een aantal maanden eerder, wanneer de verschillende teams bij de bond ingeschreven dienen te worden. Vlak voor het begin van de competitie worden ballen en competitiebescheiden aan de aanvoerders van de teams uitgereikt en kan het feest beginnen. Tijdens de competitieweken houdt de wedstrijdcommissie vinger aan de pols hoe het gaat met de teams. De teamleden kunnen altijd terecht bij de wedstrijdcommissie als er vragen zijn over de gang van zaken, de reglementen en de spelregels. In geval van geschillen met andere clubs kan de wedstrijdcommie worden gevraagd te bemiddelen.

De clubkampioenschappen

De clubkampioenschappen worden meestal begin september gespeeld. Het evenement wordt jaarlijks door en voor de club georganiseerd, het is gratis voor alle leden. Natuurlijk zien wij graag dat iedereen meedoet aan de kampioenschappen, hier wordt immers bepaald wie dit jaar in alle categorieën de sterkste spelers van onze club zijn en het is leuk iedereen weer te zien op de baan na de vakanties. De inschrijving staat ook open voor de jeugdleden van 16 jaar en ouder, zo kunnen we deze aankomende senioren vast kennis laten maken met alle andere senioren van onze club.

De wedstrijdcommissie

De leden van deze commissie zijn Annelies Buijs, Olga Molenaar en Hans Bethlehem.
Heb je een vraag, stuur ons dan gerust een mailtje naar [email protected]