Voorzitterwoord

Beste Tennissers,

Als je mij vraagt: wat is het hoogtepunt van het jaar als voorzitter van LTC Beemstar, dan is het antwoord voorspelbaar: ons jaarlijkse Beemster Polder Toernooi, of BPT zoals we het onderling altijd noemen. Er verandert best eens wat, zo zijn we van een volledig 35+-toernooi naar een veel bredere opzet gegaan, met meer categorieën en meer mogelijkheden voor jongere spelers om mee te doen. Ook hebben we dit jaar nieuwe gezichten in de BPT-commissie en daar zijn we harstikke blij mee. Maar er is ook veel wat blijft: een prachtig toernooi, met spannende wedstrijden, een uitstekende, flexibele, rechtvaardige, indien nodig stevige wedstrijdleiding (dat bleek helaas vorig jaar nodig, we hopen dat dat een eenmalige uitzondering was), bijna altijd mooi weer en dus een gezellig vol terras, vaste deelnemers maar ook altijd weer nieuwe gezichten, lekkere hapjes en drankjes, leuke foto's, veel vrijwilligers op de been, wedstrijden gespeeld op uitstekend onderhouden kunstgrasbanen, makkelijk bereikbaar, wat vergeet ik nog....... een toernooi dat je eigenlijk niet mag missen!

Tot ziens in juni in de Beemster,

Liesbeth Molenaar, voorzitter

BPT | Wedstrijden & Deelnemers | van de wedstrijdlijder | voorzitterwoord | Fotoboek BPT