Sponsorcommissie

Tennisvereniging LTC Beem-Star beschikt over 4 kunstgrasbanen.

Tijdens de toernooien en competities op ons park is het een mooie gelegenheid om aan onze leden en gasten uit de regio te laten zien dat uw bedrijf een sportieve binding heeft met Beem-Star.

Voor u als sponsor zijn er diverse manieren om onze tennisvereniging te steunen.

Mogelijkheden zijn b.v. een winddoek langs de baan, een logo op de homepage of subpagina's van de website en sponsoring van het Beemster Polder Toernooi.

Dit is een regionaal open dubbel- en mixtoernooi en wordt elk jaar georganiseerd in juni week 25. Er worden wedstrijden gespeeld in de categorieƫn 4, 5 (21+) en 6, 7 en 8 (35+).

De toernooisponsors kunnen met tegoedbonnen, artikelen voor de prijzentafel of op financiƫle wijze bijdragen.

Op het affiche van het toernooi, dat bij diverse tennisverenigingen in de regio zal worden opgehangen, worden de namen van de sponsors vermeld.

Tevens komt er een logo van de sponsor op onze website; via dit logo kunnen bezoekers doorklikken naar de website van de sponsor.

De winddoeken bij Beem-Star zijn middengroen van kleur en hebben een zwarte opdruk. De afmeting van de doeken is 2 x 17 meter; op baan 4 is er tevens plaats voor 2 doeken van 2 x 6 meter.

De sponsorzaken worden op dit moment behartigd door Joost Pijnappels.

Heb je een vraag, stuur dan gerust een mailtje naar [email protected]