Informatie

LTC Beem-Star is de Beemster tennisvereniging. Wij organiseren diverse activiteiten in de vorm van competities en toernooien, waarbij de gezelligheid vaak hoger in het vaandel staat dan het winnen. Er is altijd voldoende gelegenheid om gewoon een balletje te slaan op de vier banen.

Wij zijn een vereniging waar iedereen zich thuis voelt in een gezonde mix van competitie, toernooien en recreatief tennis.

LTC Beem-Star is aangesloten bij de KNLTB. De totale accommodatie omvat vier verlichte kunstgras buitenbanen en een gezellig clubhuis.

We zijn een club "voor leden, van leden". Vrijwilligerswerk is de pijler onder de vereniging en houdt de contributie laag. Iedereen doet twee keer per jaar dienst achter de bar in het clubhuis. Commissies organiseren clubkampioenschappen, toernooien, sponsoring, deelname aan KNLTB competities, racketavonden en lessen. Zelfs het baanonderhoud wordt door vrijwilligers uitgevoerd.

Op de winddoeken langs de baan en via onze website zijn er diverse mogelijkheden om onze sponsors onder de aandacht te brengen.