Jeugdcommissie

De jeugdcommissie van Beem-Star organiseert het hele jaar door diverse evenementen. Zo staan er altijd een flink aantal activiteiten op het programma.

• Voorjaarscompetitie 2024 (inschrijving januari 2024)
  • Najaarscompetitie 2024
  • Jong/Oud Toernooi 19 oktober 2024

Natuurlijk kun je ook deelnemen aan tennislessen of gewoon lekker vrij spelen op één van onze vier banen.

De leden van de jeugdcommissie zijn: Karin van Marsbergen (vz), Christian Visser, Nick Bruinsma. De jeugdcommissie komt regelmatig bij elkaar om de organisatie van de verschillende activiteiten zo goed mogelijk te laten verlopen.

Het plezier in tennis staat bij ons hoog in het vaandel. We willen ieder kind op zijn eigen niveau stimuleren door aandacht te vestigen op de verschillende activiteiten binnen, maar ook buiten onze vereniging.

Via Facebook en onze verenigingssite ben je altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en evenementen.

Heb je een vraag of een goed idee voor een activiteit stuur dan gerust een mailtje naar [email protected]
I.v.m. snellere communicatie hebben we ook een apgroep gemaakt "  Instuif tennis jeugd Beem-star, waar alleen de jeugdcommissie berichten in kan zetten. Wil je ook in de ap groep stuur dan een mailtje naar de [email protected] met naam van jeugdlid en het 06 nummer, dan voegt de jeugdcommissie deze toe.