Kantinecommissie

Hallo tennisvrienden en vriendinnen, even voorstellen, “de kantinecommissie”.

Wat doen wij eigenlijk?

Wij begeleiden de leden die kantinedienst moeten draaien met alle voorkomende handelingen tijdens de vele evenementen.

Waar moet u dan aan denken, zorgen voor alle warme en koude drankjes, inkopen doen om alle lekkkere broodjes klaar te kunnen maken die in overvloed genuttigd worden.

Het openen en afsluiten van de kantine tijdens de evenementen en natuurlijk het schoonhouden van bar en keuken.

Zorgen dat er een gezellige sfeer hangt, vandaar ook dat deze commissie bestaat uit gezellige mensen nl. Hanna Veenhof, Maartje Glorie en Sjaak Velzeboer (vz). Deze mensen staan tijdens de evenementen tot uw beschikking, maar houdt er rekening mee dat zij ook vrijwilligers zijn.

Voor vragen kun je ons e-mailen op het e-mailadres [email protected]

Kantinediensten

Bij een lidmaatschap voor senioren hoort het verrichten van 2 kantinediensten. Als je graag een andere taak wilt verrichten, kun je dit kenbaar maken aan de coordinator van de kantinediensten. Als je echt niet in staat bent om een taak voor de vereniging te verrichten, kan je deze afkopen. Voor het voortbestaan van de vereniging is het belangrijk dat bijna iedereen zijn steentje bijdraagt door een taak te verrichten.

Inloggen op het beveiligde gedeelte voor het overzicht kantinediensten

Voor het eerst kantinedienst? Lees dan het volgende documenten door:

Instructies voor uw kantinediensten

Er is ook een mailbox speciaal voor alle zaken betreffende de kantinediensten. Deze wordt beheerd door Hanna Veenhof en is bereikbaar via het e-mailadres [email protected].