Van de Wedstrijdleider

Beste tennissers,

De BPT commissie is alweer druk bezig met de organisatie van de 37e editie van het Beemster Polder Toernooi. En we hebben veel te organiseren voor - en vertellen over deze editie van ons supergezellige toernooi!

• U kunt inschrijven in 17+ of 35+ in zowel dubbel als enkelspel in de categorieen 5 t/m 8
  • We hebben zoals altijd een goed gevulde prijzentafel, die naar wij hopen alle deelnemers zal aanzetten tot het leveren van een sportieve topprestatie!
  • Deelnemers en toeschouwers worden gastvrij onthaald door onze onvolprezen kantinecommissie die de lekkere toernooihapjes en drankjes verzorgt, en speelt  het thema Beemster en lokale ondernemers een hoofdro!

Zin gekregen in dit leuke toernooi? Geef je dan op via toernooi.nl!

Namens de toernooileiding wens ik alle deelnemers een heel sportief en gezellig  Beemster Polder Toernooi 2023 toe!

Hans Bethlehem

Wedstrijdleider

BPT | Wedstrijden & Deelnemers | van de wedstrijdlijder | voorzitterwoord | Fotoboek BPT