Tennisles

Tennisles door Tennisschool de Kloek

Tennislessen worden verzorgd door Tennisschool De Kloek. Alle informatie aangaande lestijden, kosten, groepsgrootte en aanmelding vind je op de Beem-Star pagina van hun website:  www.tennisschooldekloek.nl.

Mocht je vragen hebben over tennisles, stel deze dan aan Laurens Vredenburg, email [email protected] of tel. 0648102215. Het betalen van de lessen doe je aan de tennisschool.

Lidmaatschap Beem-Star

Volg je tennislessen op de banen van Beem-Star dan is het noodzakelijk dat je lid bent van de vereniging LTC Beem-Star. Ben je dat nog niet, zorg er dan voor dat je dit regelt voordat de lessen starten. Meer informatie lees je op de pagina Lidmaatschap. Of vul direct het lidmaatschapsformulier in.

Naast kosten voor de tennislessen betaal je dus ook voor je lidmaatschap van LTC Beem-Star.

Het lidmaatschap van Beem-Star biedt je naast de mogelijkheid om het hele jaar vrij te tennissen op de banen van Beem-Star ook andere faciliteiten: meedoen aan de clubkampioenschappen, laddercompetities en ons jaarlijkse open toernooi. Ook word je aangemeld bij de KNLTB waardoor je ook mee kan doen aan de KNLTB competities en open toernooien bij andere verenigingen.