Racketavond weer van start

01 april 2023

De Wintercompetitie is dit jaar alleen op de dinsdag verspeeld. Dank Kees en Hanna voor de gezelligheid en de organisatie, het was een enorm geanimeerde editie met een perfecte man-vrouw verdeling en een mooie mix tussen oudgedienden en nieuwere gezichten.
Maar nu is weer het hoog tijd voor de Racketavond. Annelies Meyboom heeft zich ondanks haar eigen blessure bereid verklaard de kar weer te trekken en met een heel ploegje de racketavond weer te organiseren. Hoe zit het ook alweer?

• Er wordt gespeeld om 19.30 en om 20.30, je kunt 1 ronde of beide ronden meedoen.
  • Wees er ietsjes eerder, lever je pasje in of een briefje met je naam en je wordt ingedeeld.
  • We spelen ongeveer 50 minuten, dan even naar de kantine en dan de volgende ronde.
  • Je kunt elke dinsdag terecht voor de racketavond.
  • Alle niveaus welkom, we proberen er voor iedereen wat leuks van te maken.
  • Mooie manier om zo de baan op te kunnen zonder eerst een tegenstander te regelen en om meer clubleden te leren kennen.

Nieuwscategorieën