Handleiding inschrijven kantinediensten

Het uitkiezen van je kantinediensten en schoonmaakdiensten kan nu via de website. Je moet hiervoor inloggen op het "Mijn Club" gedeelte van de website. Deze handleiding legt uit hoe je aan een wachtwoord komt en hoe je je kunt inschrijven voor je diensten.

Om in te loggen op het Mijn Club gedeelte klik je rechtsbovenaan de site op de knop Mijn Club.

Om in te kunnen loggen heb je een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig. Je gebruikersnaam is je Bondsnummmer of je Clublidnummer. Je wachtwoord kun je zelf aanvragen door te klikken op de link Wachtwoord Vergeten?

Nu kun je een (nieuw) wachtwoord aanvragen. Vul je bondsnummer in en klik op de knop Reset wachtwoord.

Je ontvangt nu binnen een paar minuten een mailtje van de KNLTB met daarin een link om je nieuwe wachtwoord in te stellen. Als het erg lang duurt kijk dan voor de zekerheid in bij de spam mailtjes. De mail ziet er ongeveer zo uit als de afbeelding hieronder.

Klik op de link in het mailtje. Je komt nu in het scherm waar je wachtwoord in kunt stellen. Voor het door jou gewenste wachtwoord 2 keer in en klik op de knop Bewaar.

Je krijgt nu de melding dat je wachtwoord is opgeslagen. De opmerking "Je kunt nu de app downloaden" kun je negeren.

In plaats daarvan ga je terug naar Mijn Club. Vul hier je bondsnummer in en het wachtwoord dat je net hebt ingesteld. Klik op de knop inloggen.

Je bent nu aangekomen op het Mijn Club gedeelte. Klik nu op Diensten om alle beschibare diensten te kunnen zien.

Je ziet nu een overzicht van de diensten per maand. Standaard zie je de lijst presentatie. Je kunt rechts ook kiezen om het overzicht als kalender te zien. Het groene blokje geeft aan dat je je op die dienst in kunt schrijven. Klik op het groene blokje van de dienst waar je je voor in wilt schrijven,

Nu opent een popup waarin je je keuze bevestigt door op Inplannen te klikken.

Je dienst is nu ingepland.