Zomerstop bij voetbal of Volleybal? Doe mee aan de Zomer Challenge!

LTC Beem Star biedt voor iedereen die tennis eens wil proberen en voor alle sporters, waar ze een zomerstop hebben (voetballers, volleyballers, hockeyers) van hun eigen sport de Zomer Challenge aan. Of is het alweer jaren geleden dat je hebt getennist en wil je kijken of je weer wilt beginnen, dan is dit een mooi moment.

De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap, dat begint in juni en loopt tot 30 september waarbij spelers, vrij kunnen tennissen wanneer het hen uitkomt. Daarnaast volgen de spelers 4 tennislessen onder begeleiding van een gecertificeerde trainer en kan je meedoen aan het Zomer Challenge (eind)toernooi dat wordt verspeeld tijdens de clubkampioenschappen. Zomer Challenge leden mogen ook meedoen aan alle door de vereniging georganiseerde activiteiten.

Deelnemers kunnen zich individueel inschrijven, of met teamgenoten.
Tennisrackets en ballen worden indien nodig door de vereniging ter beschikking gesteld.
Kosten zijn € 70,--

Je kan kiezen uit onderstaande mogelijkheden voor de tennislessen:

• woensdag avond (19.30)
  • vrijdagavond (19.00 uur)
  • zaterdagochtend (9.00 uur)

De lessen gaan door bij een minimale inschrijvingen van 4 personen.

Graag horen we ook graag of je al enige tennis ervaring hebt.

Geef je op via onderstaande knop:

Vanuit de ledenadministratie krijg je dan eind mei verder bericht over je inschrijving en of er voldoende animo voor de verschillende tijdstippen is.

Als je nog vragen hebt, dan kan je deze mailen naar [email protected].