Tennispark afgesloten met pincodeslot

13 juli 2023

Vanaf vrijdag 14 juli is ons tennispark afgesloten met een pincode-slot. In dit bericht informeren we je over hoe de toegang werkt.

In de nieuwsbrief van maart hebben we al verteld over de overlast die we op het park hebben van hangjeugd. Er werd geblowd op het terras, ze hadden een grote mond en helaas richtten ze ook weer vernielingen aan. Deze situatie is ook besproken tijdens de ledenvergadering. Hier is besloten om het park af te sluiten om vandalisme te voorkomen en te zorgen dat ons park voor iedereen een fijne plek blijft.

In de afgelopen periode heeft een aantal leden van het bestuur het park steeds ’s avonds afgesloten en ’s morgens vroeg weer geopend. Dit in afwachting van de definitieve oplossing. En die is er van vrijdag 14 juli.

Op het hek zit dan een slot met en pincode. De pincode is terug te vinden in de Club app en op de website. De pincode zal regelmatig veranderd worden. Dus als je geen mobiele telefoon met de Club app naar de baan neemt, controleer dan thuis via de website de actuele pincode.

Je hebt de pincode alleen nodig om het park op te komen. Als je het park verlaat kun je gewoon de deurkruk gebruiken. Wanneer je de deur sluit gaat deze vanzelf weer op slot. Let wel op dat je het hek goed achter je sluit. Als je het park op gaat én als je het park verlaat.

Pincode via de Club app

1. Klik onderaan in het menu op Club.
  2. Het bovenste nieuwsbericht toont de pincode.
  3. Als op het nieuwsbericht klikt krijg je de code nog een keer groter op je scherm getoond.

Pincode via de Website

1. Log in op het ledengedeelte van de website via de knop "Mijn Club".
  2. Klik in het menu op "Leden".
  3. Klik vervolgens op "Pincode slot hek".

Je komt nu op een pagina waar de pincode zichtbaar is.

Met vriendelijke groeten,

Het bestuur